ŠKOLNÍ PERLIČKY II

Čeština:
Učitelka: "Kdo napsal román Ilias a Odyssea?" Žákyně: "Horymír!"
Učitelka: "Dovedli byste jmenovat nějaké povolání s příponou -ýř?" Žákyně: "Havíř!" Učitelka: "To se ale píše s měkkým i." Žákyně: "Tak teda rytíř!

Dějepis:
Učitelka: "Kdo byl při studené protivníkem Sovětského Svazu?" Žákyně: "Rusko!"
Učitelka: "Rudolf II. měl i Uhry. Jak je to možné?" Žákyně: "Asi nepoužíval OXY!"
Učitelka: "Při pražské exekuci popravili dvacet sedm českých pánů. A co udělali s ostatními účastníky odboje?" Žákyně: "???" Učitelka napovídá: "Asi jim něco vzali... Co?" Žákyně: "Asi život."

Angličtina:
Učitel: "What do you dislike?" (překlad: Co nemáte rádi?) Žákyně: "To se jako ptá, jestli tu máme nějaký dislektiky?"

Matika:
Učitelka: "Obsahy a povrchy rovinných útvarů už bys měla znát ze základky, bylo to i u přijímacích zkoušek..." Žákyně: "To jsem asi chyběla..."

Píšu nečitelně, tak hned poznám, že jsem to psal já.
Podmět máme sudý, lichý a rozvitý.
Žákovská knížka je kniha přání a stížností na žáka.
Dnes jsme probírali krocení zlomků.
Chemie je když to vybuchuje a dělá randál.
Pythagoras se ponořil do kapaliny a vzápětí vyslovil větu.
Ohm byl německý odpor z 19. Století
Molekule vody je tvořena třemi mokrými koulemi.
Desinfekce je zápach, který pronásleduje bacily.
V Holandsku používají vodní síly na pohánění větrných mlýnů.
Tupoúhlý trojúhelník má všechny čtyři strany tupé.
Ani tahák nemám, takový jsem lajdák.
Nadzvuková rychlost je, když to napřed slyšíme, ale když se na to díváme, je už to pryč.
Světlo se šíří rychleji než zvuk, ale potmě se to nepozná.
Prvočísla užívali lidé v Prvohorách.
I když je voda bezbarvá, po umytí zčerná.
Teplotu určíme tak, že ji nesmíme dát ke kamnům, nebo k oknu.
Až vyjdu školu, tak mám namířeno někam pryč.
Mám rád chemii. Je to jediný předmět ve kterém je šance, že se poškodí třída.
Jaký je rozdíl mezi tvrdou a měkkou vodou ? Tvrdá se málo pohybuje a měkká s sebou hodně hází.
Sluneční hodiny jsou založeny na spolupráci Slunce a stínu.
Působením tepla sníh taje, případně znehodnocuje.
Pracovní vyučování je dobrý, až na tu práci.
Newton dokázal, že když autobus zabrzdí, tak sebou praštíme.
Z tekutin zamrzá nejhůře teplý čaj.
Poznámka učitele: Vaše dcera neustále brebentí a brebentí. Odpověď otce: Buďte rád, že neslyšíte její matku.
Houpal se na židli a bez dovolení spadl
Vyhodil spolužákovi tužku s okna se slovy: "Pokud tě má ráda, tak se vrátí".
Poslán namočit houbu vrátil se s mokrou hlavou a suchou houbou.
Běhá po třídě a zvrací židličky.
Má pod lavicí žirafu a ta kouří.
Straší děvčata ptákem ( sova pálená ).
Při hodině pleská mokrým pytlíkem o lavici.
Vyndala při hodině tělesné výchovy bez dovolení kozu a celá třída přes ní skákala.
Bezdůvodně kuká při hodině matematiky.
Pane profesore,můžu ten praví uhel narýsovat doleva ?
Rýsujte podle ruky,kdo nemá podle pravítka !
kdo kromě mne je v této třídě ochoten přemyslet !!
Baví se jen ten,kdo má příklad vyřešen .To znamená , že bude ticho !
Neví se jestli Homér žil , ale ví se že byl slepy !
Bramborám škodí Bramberinka mandelova .

Autor: neznámý

ZPĚT